27 Şubat 2015 Cuma

CLINIQUE DRAMATICALLY DIFFERENT NEMLENDİRİCİ JEL /DÜNYANIN EN İYİ NEMLENDİRİCİSİ

Dünyanın en iyi nemlendiricisi!!Hayır efendim,hiç de abartmıyorum!!Bu nemlendirici başıma gelen en güzel şey.Clinique nin benim anlatacağım nemlendiricisi benim cildime göre olan tabi ki.Eğer karma  bir cilde sahipseniz,yanaklarınız rahat,T bölgeniz ve çeneniz yağlanıyorsa işte aradığınız nemlendirici karşınızda.Tek kelimeyle harika.Yüzünüze ve boynunuza uygulayacağınız bu nemlendirici,kuru yerleri nemlendirirken,yağlı bölümleri rahatlatıyor.Karma ciltler için denediğim bir çok nemlendiricide karşıma çıkan en büyük problem,yanaklarımı rahatlatırken T bölgemi yağlandırıp,damla damla terletmeleriydi.Bu nemlendirici de tüm yüzüm yağlanmadan nemleniyor ve terleme ya da kusma olmuyor.Sabah akşam tüm yüzünüze ve boynunuza uygulayabilirsiniz.Cildim de hiç bir olumsuz reaksiyona sebebiyet vermedi bu ürün.Zira Clinique dermatologlar tarafından da reçete edilen bir markadır.
Dramatically different mouisturizing gel,adından da anlaşıldığı üzere losyon değil jel kıvamındadır.Kuru,çok kuru ya da kuruya dönük karma ciltler için olanları losyon şeklindedir.Fiyatı bir nemlendirici için biraz fazla gelebilir,haklısınız,fakat nemlendirici cildimiz için en önemli bakımdır,herşeyden önemlidir.Üstelik cilde çabuk yayılan bir ürün,küçük bir miktar tüm yüzünüz için yeterli olacaktır.Benim her zaman almaktan bıkmayacağım günlük bir nemlendiricidir kendisi.Umarım faydalı olmuştur,kendinize iyi ''BAKIN'' :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder