19 Mart 2015 Perşembe

bourjois lip stain pen

bourjois lip stain pen
Merhabalar
Bu yayınımda size bir buhranla aldığım fakat aldığıma da hiç pişman olmadığım,acil durumlarda sıkça kullandığım bourjois lip stain pen'den bahsedeceğim.
Öncelikle lip stain nedir,lipstick ya da lipgloss 'dan farkı nedir,ondan bahsedelim.
Lip stain'in  en önemli özelliği kalıcılığıdır.Bir lipstick ya da lipgloss tan çok daha uzun süre dayanır.Aynı zamanda waterproof'tur,yani suya dayanıklıdır.Sürün ve kaygısızca denize,havuza girin.
Lip stain lerin bendeki gibi keçeli kalem gibi olanları,lip gloss gibi olanları ve lip balm gibi olanları olmak üzere benim bildiğim 3 çeşidi var.
Gelelim,bourjois lip stain'e.Keçeli kalem gibi ve gerçekten çok kalıcı.Bende olanı şeftali rengi.Hafif bir renk.sürünce dudakla bütünleşiyor gerçekten çok doğal duruyor.Ben bu kalemi denize gittiğim zaman ya da çok acelem varsa kullanıyorum.Rujların altına da uyguluyorum bazen.İlk sürdüğünüzde karıncalanıyor dudak,garip bi his veriyor.Hatta sırf bu histen ötürü dudaklarımı dolgunlaştırdığını da düşünüyorum :)

bourjois lip stain pen review
Gördüğünüz gibi dudağa uygulanmış hali yukarıdaki gibidir.Çok doğal,hafif bir renklenme yapıyor.Yoğun bir rengi yok.Zaten isminde geçen stain leke,lekeleme anlamına geliyor.Doğal bir görünüm elde ederek saatlerce dudağınızda kalacak ve bu şekilde suya girip çıkabileceğiniz bir dudak ürünü arıyorsanız,gözünüz kapalı edinin derim ben.
Genelde stain pen le ilgili dudak kurutma şikayeti vardır.Fakat açıkçası ben böyle bi problem yaşamadım,öncesinde zaten nemlendiriyorum.Fakat üstünden de nemlendirici ile geçebilirsiniz böylece hem kurumasını geciktirip hem de daha parlak bir görünüm elde edebilirsiniz.Bitişi mat gördüğünüz gibi.
Bourjois lip stain Türkiye'de var mı gerçekten bilemiyorum,ben yurtdışından almıştım.Ama başka markalarda da lip stain mevcut.Uygun fiyatlı olarak mesela loreal'de bulabilirsiniz fakat denemedim,bilmiyorum.Onun dışında yves saint laurent gibi markalarda da mevcut.
Ben bu lip stain  in üstüne maybelline coral fever 416 tık tık uyguluyorum bazen daha tok bir renk olsun diye onu da resimledim;
bourjois lip stain pen+maybelline 416
Umarım yararlı olmuştur,yeni bir yayında görüşmek dileğiyle,kendinize iyi''BAKIN'' :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder