11 Mart 2015 Çarşamba

MAC Ruby Woo matte review

MAC RUBY WOO
Merhabalar,eminim mac lipstick lerin hastası çoktur.Ben de bir mac rujlarının fanı olarak en sevdiklerimden ruby woo yu paylaşmak istedim sizlerle.Mat ve kalıcı ama canlı bir kırmızı ruj arıyorsanız işte karşınızda Mac'in en çok satan rujlarından biri ruby woo.Bilekte denemesi aşağıdaki gibidir,çok çekici durduğu söylenemez ama dudakta harika durduğu kesin.

Çok hoş bir kokusu var,bana çikolatayı anımsatıyor.Benim kırmızı rujlarda aradığım en önemli özellik kalıcı olması ve dağılmaması.Eminim hepimiz şikayetçidir kırmızı rujun dudak etrafımıza bulaşmasından.Bu ruj dağılmıyor,dudağa yapışıyor resmen.Sürümü pek rahat değil,o kadar katı ki zor sürülüyor desem abartmış olmam sanırım.Kırmızı ruj uygulaması çok özen gösterilmesi bir uygulama zaten,ruby woo da pek kolay diyemeyeceğim.Kalıcılığı bir harika,gerçekten 7-8 saat dayanıyor,tazeleme ihtiyacı doğmuyor.Sırf bu yüzden bazen kırmızı sürmeyi tercih etmesem de kalıcılığından ötürü vazgeçilmezim oluyor.Altını kalemle de doldurunca kalıcılığı iki kat da artıyor.
mac ruby woo rewiev
Ben bu ruja bayılıyorum,merak edip almak isteyenlere öneririm.Umarım faydalı olmuştur,Kendinize İyi ''BAKIN''. :)


2 yorum:

  1. Merhaba, #sorumelegindenburberry çekilişimin kazananı siz oldunuz!! Size mail attım, instagramdan duyurdum, blogta yazdım ama bana geri dönüş yapmadız :(

    YanıtlaSil
  2. Sevgili soru melegi,sizeibeklettigim ve yorduğum için öncelikle özür,kazandığım çekiliş için de teşekkür ederim.Hediyem elime geçer geçmez de inceleyip blogumda paylaşacağım,sevgiler :)

    YanıtlaSil